|
> Projectes Socrates-Grundtvig 2
|
|||||||||||||||||||||
|
|
> |
Projectes Socrates-Grundtvig 1 |
||
> | Mobility 55 (Lunària, Itàlia) www.lunaria.org | ||
> | Citoyens d’Europe: Formation des cadres des organisations d’Education Permanente (ACCS, Belgium) www.citoyens-europe.org | ||
> | NOVAFORM: Une nouvelle approche de l’ingenierie en Formation (CAFOC. França) www.isoc.siu.no/isocii.nsf/projectlist/101198 | ||
|
|
> | CHAGAL. Curriculum Guidelines for access programmes into higher education for underrepresented adult learners (Wiener Universitäten. Àustria) www.vwu.at/chagal/index.php |
|
|
> | Community Centres promoting Sustainable Living (University of Malta. Malta) www.maltaforum.org/Com_Cen/Com_Cen.htm |
|
|
> | IPLD. Inclusive Practices for Learners with Disabilities (CKU. Polònia) www.ipld.cku.sopot.pl/index.html
http://cku.sopot.pl/cku_eng/?go=zreal5 |
> |
Projectes Leonardo da Vinci |
||
> | ADULT GUIDANCE FOR EDUCATION: Training for trainers (Tallinn Pedagogical University, Estònia) www.tlu.ee/agett | ||
|
|
> | Hem participat el diversos projectes Leonardo da Vinci de mobilitat incloent cursos d’espanyol i de català pels participants: “Marco Polo” (Euroform RFS, Italia); “Nepetinus” (Ajuntament d’Amantea, Itàlia); “ETIB” (Institut P. Boselli, Savona, Itàlia); “Diversamente abili” (Eta-beta. Torí. Itàlia); “Mercurio 2000” (Formazione 80. Torí. Itàlia) “Fundaçao da Juventude” (Lisboa, Portugal); “Free Moves” (Arbeit und Leben. Hamburg. Alemanya), etc
|
> |
Altres projectes europeus |
||
> | El projecte: ZAIRA Project Unió Europea, DG d’Ocupació i Afers Socials. (Nuova Ricerca Agenzia RES. Itàlia) www.zairaproject.net | ||
|
|
> | Hem col·laborat en la fase de recerca del projecte BON VEÏNATGE coordinat per l’Ajuntament de Barcelona per un projecte europeu. www.bcn.es/serveissocials/bonveinatge |
|
|
> | XarxaEduGrant, xarxa local de la xarxa europea PEFETE (European network for senior citizens’ education) www.acefir.org/index.html PEFETE: http://developers.php5.cz/pefete/index.php?section=4&article=1 |